El món de la Mitu


Mp3 del Comiat del Bassas
Setembre 1, 2008, 5:56 pm
Filed under: Sense categoria

Suposo que no dec ser l’única friki que el 18/07/2008 es va escoltar íntegrament els Matí de Catalunya Ràdio (o potser sí…), l’últim programa que feia el Bassas…

Uns dies després, vaig estar buscant el podcast del comiat que va fer, sense gaire sort… Però avui, casualment l’he trobat!

Possiblement no interessi a ningú més, llevat de mi, però per si un cas, aquí us el deixo…

(Podcast) Comiat Bassas

Dura una mitja hora, i a la primera part llegeixen correus electrònics que es van fer arribar al programa i a l’última el Bassas explica quin són els motius pels quals deixa el programa…


10 comentaris so far
Deixa un comentari

Jo també vaig escoltar aquell dia tot el Programa del Bassas i també em vaig baixar fragments del darrer programa. Serà ara a partir del setembre quan començarem el notar els efectes de la caça de bruixes que s’ha fet a Catalunya Ràdio.

Comentari per martell

Tot i que reconec que és un gran professional, i no el vull pas desmerèixer, sí que he de dir que no m’agraden els que s’erigeixen com a líders d’opinió de masses. Ni d’una ràdio ni d’una altra. I menys m’agraden les reinones. Ho sento, no m’agraden els periodistes d’aquest tipus. Reconec que el seu programa ha estat el més escoltat del món mundial, però les fòrmules es desgasten i no crec que sigui una mala idea renovar-les. Tampoc m’agraden els aires de grandesa. Com veus, no és sant de la meva devoció, però és que en part, cap dels GRANS, ho escric en majúscula, és sant de la meva devoció. Potser perquè m’he estancat en el periodisme local, potser sí. Potser perquè no m’interessen les tertúlies polítiques ni els posicionaments massius envers determinats temes, també. No sé, però la veritat és que no em sap pas greu la seva absència. De fet, feia tants, però tants anys que no l’escoltava….. M’agrada que m’informin, que interpretin aquesta informació, però a vegades, la línia entre la interpretació i l’opinió és tan prima, que es confón, i qui informa, no interpreta, sinó que opina. Els GRANS periodistes acaben confonent aquesta línia gràcies als seus èxits, i els discursets sobre la independència i la llibertat d’expressió, es converteixen en excuses per dir el que pensen, i no pas per informar….

Menudo rollaco…… Opinió (en aquest cas es tracta d’opinar, no d’informar, jeje ) d’una modesta periodista que no ha volgut ser mai líder d’audiència perquè sempre ha tingut por en convertir-se en líder d’opinió…. uf, quanta responsabilitat….

Comentari per Noe

Buff… Al cap i a la fi ha estat el conductor del programa, sí, durant tants anys que ha arribat a semblar que el programa era seu, però no. Era, és i serà El Matí De Catalunya Ràdio, el presenti el Josep Cuní, l’Antoni Bassas, la Neus Bonet o sigui qui sigui… I jo també a l’adéu com en moltes altres ocasions li he notat aires de grandesa, que a mi en particular no m’han agradat. Cadascú ho veu des del seu punt de vista…

PD: El Llach tampoc m’agrada massa jajajja I em va semblar exageradíssim el seguiment que en van fer del seu comiat.

Comentari per Àlex

Aquell divendres, festa de Santa Marina (de gran devoció comarcal no només a Pratdip), me’l vaig escoltar tot sencer el programa, potser per primera vegada.
Gràcies per passar-nos l’enllaç.

Comentari per Peterret

Ja se sap, tants caps tant barrets. Sobre gustos no hi ha res a dir.
No cal dir que en alguns moments creia que es passava de líder de masses. Però, trobar algú que sigui un periodista professional (no es pot dir que no s’informava per a tenir una opinió fonamentada sobre els temes que parlava), que parli correctament català (!!!) i que faci de mosca collonera dels polítics, malauradament, no és massa fàcil de trobar…
Com a persones i professionals, tothom tenim els nostres defectes, però, he de dir la balança es decanta cap al “m’agrada” i em sap greu que hagi marxat.

Comentari per Mitu

La lectura de les cartes té un passi, el discurs de 10 minuts em costa molt i fins i tot fa que Lluís Llach, que no escolto mai de motu propi, sigui passador.

Preferiria haver pogut escoltar sencera la resta de programa que aquesta “cirereta”! Sé que ens vas dir que és complicat trobar el programa sencer, i efectivament… la subscripció per podcast està fragmentada, i si ho vols escoltar directament de la web, evidentment està igual.
Un desencert de Catalunya Ràdio, què vols que et digui.

Sempre ens quedarà Minoria Absoluta. A aquesta hora estic escoltant un concert per violí, violoncel i orquestra de Brahms. I tu?

Comentari per mina.

Reconec que ultimament no l´escoltava gaire el Bassas,perque el trobava descafeïnat,amb poca força.
Trobo bé que hi hagin canvis,pero que aquest és produeixin de maneres pocs clares,i amb una pudor a tema polític(estas amb mi o contra mi)u trobo del tot intolerant.
Canvis si,valorar la feina de la gent pel seu color polític no és el meu estil.
Apa,siau!

Comentari per jojinus

No el seguia ferventment (els meus “matins” començaven a migdia amb Minoria Absoluta, a Rac1), però sí que m’havia interessat en algun tall. Ara, si he de dir la veritat, celebro no haver escoltat en aquell moment el que ens has penjat.
A la biblioteca hi va haver gent que ho va seguir però al final no me’n van fer la ressenya. Entenc l’emprenyada del Bassas i equip, però avui que ja sabem el seu futur pròxim, jo el que espero és no tornar a sentir “Com un núvol blanc” quan deixi la corresponsalia de Washington.
Uf.

Comentari per mina.

En Catarrà va afegir un tall sobre això.
Oye Mitu, que los comentarios de Mina se quedan en el spam.

Comentari per morenita

Eres un hacha, pero ahora Mina tiene 2 comentarios y no 1, como pretendía 😀

Comentari per morenita




Deixa un comentari